אלימות קשה כנגד שוטרים בכפר קאסם; המפכ"ל: "לא נעבור לסדר היום"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אלימות קשה כנגד שוטרים בכפר קאסם; המפכ"ל: "לא נעבור לסדר היום"

שוטרים מתחנת כפר קאסם שביקשו לערוך בדיקה, הותקפו על ידי תושבים רבים מכפר קאסם. 2 חשודים נעצרו וצפויים מעצרים נוספים

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש שוטרי תחנת משטרת כפר קאסם ביקשו לערוך חיפוש במתחם שמירה בכפר קאסם, בתגובה התפתח עימות אלים במהלכו תקפו עשרות מעורבים את השוטרים, במהלך העימות שוטר חישמל את אחד הפורעים בטייזר וזה בתגובה תקף את השוטר באלימות קשה, השוטרים השתלטו על האירוע ועצרו שני חשודים תושבי כפר קאסם.

במהלך האירוע נפצעו שני שוטרים ומתנדב וקיבלו טיפול רפואי במקום. המשטרה פתחה בחקירה וצפויים מעצרים נוספים.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר בעקבות אירוע האלימות כלפי שוטרים בכפר קאסם: "לא נעבור לסדר היום אירועי אלימות כלפי שוטרים כפי שקרה בכפר קאסם. הנחתי את פיקוד המחוז והמרחב לפעול בנחרצות ובתקיפות ולשים את היד על כל מי שלקח חלק באירוע ואנו נעמיד לרשותם את כל האמצעים והכוחות שידרשו".

יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה: "מדובר במפכ"ל כושל בלי סדר יום שחייב ללכת הביתה. למעלה מחצי שנה שאני אומר שקובי שבתאי צריך לסיים את תפקידו, תמונות כאלה של שוטרים כנועים, מובסים, מותקפים, הפכו להיות מחזה נפוץ ויותר חמור שלתוקפים האלה לא יעשו כלום! ממתי משטרת ישראל מאפשרת למיליציות אזרחיות להסתובב ברחבי העיר, מי נתן להם רשות?. היכן לפי החוק מותר לאנשים פרטיים לערוך סיורים ולנהל את העיר, כאילו אנחנו חיים במערב הפרוע".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אם מקרה דומה היה מתרחש ביצהר, היו יורים כדורים חיים, כשמדובר בתושבים מכפר קאסם, אין דין ואין דיין, זו גזענות לשמה. בושה וחרפה".

 



1 תגובות

מיין תגובות